Jak to u mě chodí

Milé klientky a klienti


-aby tato péče měla smysl, je důležité používat kvalitní produkty. Ideální je, pokud používáte stejnou kosmetiku jako vaše kosmetička.


Věřím, že váš čas strávený u mě v salonu bude pro vás vždy zážitek při které zkrásní vaše pleť a zrelaxujete. Aby vše probíhalo ke spokojenosti nás všech, dovolte abych vás stručně seznámila s chodem salonu.


  1. vážím si vás i vašeho času, na objednané ošetření proto prosím přijďte včas. Pokud přijdete pozdě, bude vaše ošetření o tento čas zkráceno.
  2. V případě že se nemůžete dostavit na ošetření, objednávku můžete zrušit nejpozději 24hodin předem(hned po obdržení upomínky která vám chodí sms zprávou). Pokud tak neučiníte bude vám při příští návštěvě účtován poplatek ve výši 60% z ošetření (akutní případy toleruji v den ošetření hned ráno)
  3. Pokud se bez omluvy nedostavíte na ošetření, další rezervace termínu již není možná
  4. Při kosmetickém ošetření se věnuji pouze Vám . Je to váš čas a vy máte právo užít si kosmetické ošetření naplno.
  5. Vaše objednání na ošetření-objednat se můžete ON-LINE objednávkou, telefonicky(pokud telefon nezvedám pracuji, pošlete prosím sms zprávu, hned jak to bude možné, ozvu se.) Rezervace přes mail, není bohužel možná.
  6. Přípravky domácí péče jsou běžně u mě v salonu, (pokud mi něco přece jen chybí, do 3 dnů dodám)
    – pokud vám nějaký produkt dojde a potřebujete ho zakoupit, kontaktujte mě prosím. Domluvím s vámi termín vyzvednutí, tak aby jsme ostatní klientky nerušili.
  7. Salon si vyhrazuje úpravu cen během roku dle změn zvyšování nákladů, také změny přístrojů dle aktuální nabídky)